Jag är ett sär!

Ok jag ska på arbetsintervju imon....behöver jag säga att jag är nervös??? För er som inte fattar....jag är skit nervös. Så vad gör jag??? Jo jag sitter och glor på ett namn på min msn lista. Vakten är inne på msn och jag sitter som ett cp och tittar på hans namn. Som om han ska ploppa fram eller något. Varför gör man så?? Jag kan väl inte vara den enda?? Undrar om hon är där med honom just nu. Jag vet inte riktigt vad jag förväntar mig men för stunden så lugnar det mig lite....slipper tänka på intervjun imon.

ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH håll tummarna för mig you fuckers!!!!





Kommentarer
Postat av: ghaiii

Break a leg!! :)

2009-10-13 @ 23:01:58
URL: http://ghaiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0