Nu bär det av!!

Av alla er som vart här inne så är det bara 6 stycken som har tyckt till om layouten. Resten av er kanske inte bryr sig om hur det ser ut...ni kanske bara kikar in här för att läsa om mitt underbara och väldigt spännande liv! Jag menar vem kan motstå att läsa om dödliga pruttar och allt??!

Majoriteten tycker juh då att jag ska behålla bloggen som den är men jag vet fan inte. Jag vill ändå ha en förändring. Kanske ska testa och ha alt. 3 ett tag för att se hur den känns...eller vad tycker ni?? Va faan jag har juh ändå suttit och jobbat med att fixa ihop den och allt...och det gick inte snabbt kan jag informera er om!!!

FUCK IT!!!!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Det är så dags att tycka nåt nu..... När man liksom står där och bara tittar på vad som har hänt. Men den nya, ljusa, glada designen är bra.

Förändringar är bra =)

2009-10-23 @ 21:30:00
Postat av: tallica

*visst är det? måste säga att det känns bättre :)*

2009-10-23 @ 23:01:03
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0