Psycho..

Jag ligger för tillfället i min säng och kollar på Psycho...ni vet den där gamla Alfred Hitchcock filmen. Ja den är gammal och lite si så där men det är en klassiker och man måste se den. Men snart så blir det flytt. Mina päron har nämligen köpt sig ett radhus. Ett väldigt fint dessutom! Och som arbetslös och "hemlös" så följer jag med och bygger mig ett nytt flickrum. Lite tragiskt men det positiva är att mitt nya rum blir betydligt större. Imorn ska jag följa med när kontraktet ska skrivas på.

En sak är att jag tycker att mäklaren är hemskt söt...eller hans bild iallafall. Det är typ det enda spännande som händer mig just nu :) förutom att jag har messat lite med gamla flört. Aja nu ska jag sluta tråka ut er och fortsätta kolla på Psycho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0