The prutt from hell!

Tidigare ikväll satt jag i bilen och skulle åka till min andra halva Muppen. Då kände jag att det tryckte till lite down below. Eftersom jag var ensam i bilen så tyckte jag att det var fritt fram att prutta. Och prutta gjorde jag! Men vad jag inte hade räknat med var att prutt jäveln var en sån där smygande jävel som var dödlig!!! Jag satt juh fan i bilen så jag höll på att kvävas!!! Sheeeet va det luktade unket!!!

Tänk er att få kvävas till döds av sin egen prutt!!! Fy faaan säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Lilljossans

hahaha guuud. Den döden vill jag inte döö. Haha fatta om man käkat ärtsoppa eller nåt innan haha. Luktar ruttet i hela utrymmet hahaha :D Kungligt ^^ :D



Sv. Hehe ja jag ska ladda upp den snart, så fårt min gamla karl har lämnat lägenheten :P



Vad ska du gör ikväll? :)

2009-10-23 @ 19:43:33
URL: http://lilljossans.blogg.se/
Postat av: tallica

riktig jävla tur att jag inte hade ätit ärtsoppa hahaha!!

2009-10-23 @ 19:51:35
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0