Bestulen på konfettit!!!!!

Jag drömde att jaghade sex inatt!!!Ok inga mer dröm inlägg men detta får bli mitt sista på länge! Åh fyyy faaaaan!!! Jag drömde som sagt att jag hade sex med en kille. Jag kommer svagt ihåg hur han såg ut men jag kommer mer ihåg hur han kändes! Sexet var så himla bra och jag kände varenda beröring. Jag hade kontrollen...hehe som vanligt och allt var perfekt. Sen så skedde det som kan få varenda tjej att begå mord. Jag var sååååå nära att få orgasmen med det stora OOOOOOOO!! Jag kände det på mig...det var nära och det skulle bli sååå underbart! Men så kom han...precis innan mig!!! Han kom och jag fick inget....ingenting!!!!! Han njöt så mycket och tyckte att det var sååå skönt och jag fick bara se på! Det går inte beskriva hur förbannad jag blev....jag hade nog på riktigt mördad honom om det inte vart en dröm....


Va fan betyder detta??? Drömmer ni så här konstigt??? Jag tror att me needs to have sex!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0