Vill du gifta dig?

Jag var på bröllop i lördags. Det var så vackert! Bruden är en barndomsvän till mig och jag måste säga att det kändes lite skumt att se henne i en brudklänning. Hon har känt killen väldigt länge, dom har varit väldigt nära vänner. Men dom har bara varit tillsammans i 7 månader.

Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Om jag är för eller emot giftermål. Jag är osäker på om jag nånsin vill gifta mig. Jag ville det ett tag...men jag tror att det är brudklänningen jag vill ha. Jag är osäker på om jag ens kommer att hitta någon som frivilligt vill att gifta sig med moi. Vad anser ni om giftermål?

Här får ni lite smyg bilder :)




Så här såg jag ut iallafall..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0