Do u remember?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag gör absolut ingenting. Är mest hemma...kan hända att jag går på stan lite och köper mig något. Annars så söker jag bara jobb och rullar tummarna. Mitt liv har gått och blibit så tråkigt som det bara kan bli. Jag har inget liv...inget socialt liv för att jag knappt känner någon här. Inget sexliv för att jag träffar ingen här...vet inte om jag vill träffa någon just nu heller.

Så än så länge så lär det bli ganska tyst här inne. Jag ska inte sluta blogga...nej jag älskar att komma in här och avreagera mig lite. Men det lär bli lite mindre inlägg per dag. Det är inte så mycket som händer just nu vilket leder till att jag inte har så mycket att berätta. Så ha tålamod med mig...snart föhoppningsvis så lär det vända för mig och jag kan återkomma med full styrka och kanske försöka styra upp en tillvaro för mig själv. För mycket är oklart just nu....men jag har inte glömt er!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Är det nystart på G?

2009-09-07 @ 18:59:04
URL: http://sab.blogg.se/
Postat av: tallica

*yes...jag försöker få till en :)*

2009-09-08 @ 00:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0