Failure numero uno!!

Jag har som sagt haft det ganska roligt i helgen när jag var i Stockholm. Men samtidigt har jag aldrig känt mig så misslyckad i hela mitt liv. Alla mina vänner har "lyckats". Dom har jobb som betalar bra. Tillräckligt bra så att dom kan köpa en egen lägenhet. Dom träffar killar som genuint verkar vilja träffa dom för mer än bara ligga. Jobb, lägenhet och pojkvän. Det är då naturligt att jag då vänder blicken mot mig själv och jämför.

Jag har inget jobb, jag bor hemma hos mina föräldrar i världens minsta rum och den enda killen som är intresserad av mig (McGills) är jag tyvärr inte intresserad av. Jag har inget privatliv eller socialt liv. Och som pricken över det där jävla i:et så har ja en liten klump, eller vad jag ska kalla det, på min bikinilinje. Jag har haft den i över ett halv år och den blir bara större. Jag har säkert nån jävla sjukdom oxo så om jag dör, vilket blir mig en befrielse, så kom ihåg mig som den brunstiga, pilska, galna bruttan jag en gång var! Nu går jag ut och tar mig en power walk för att släppa på lite aggressioner!!



Tack D för alla dina fina ord när jag är nere..


Kommentarer
Postat av: lillalivet

men gumman då, det du behöver just nu är att kramas med mig, och det vettu att du alltid kan göra när du vill.

Jag hamnar också i en sådan liten virvel till å från ibland och då vet jag att kramas med Tallica är det enda jag behöver.. då mår ja toppen.

Kom ihåg, när du känner dig nere kan du alltid titta på mig, för då hamnar vi i samma höjdnivå(?)

2009-09-30 @ 16:57:35
Postat av: tallica

jag vill alltid kramas med dig!! hahahaha jag älskar din höjdnivå!!!

2009-10-01 @ 00:49:31
Postat av: Thomas

Men vännen..... Det som är lite lustigt är att de du besökt säkert har dig som förebild. De lever sina trista, trygga liv i sina små lägenheter. Och beundrar dig för att du faktiskt vågar leva, vågar säga nej till trista killar.

Och de har rätt, du är värd att beundra!!!

För att du faktiskt har lyckats :-)

OK, du har inget jobb och ingen kille, men det är ju bara tillfälligt.

Du är en fantastisk person!!

2009-10-01 @ 20:49:29
Postat av: tallica

Thomas DU är en fantastisk person!!

2009-10-01 @ 23:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0