HOME!!

Idag kom jag hem från Storstaden. Jag har alltid ogillat Stockholm men har på senare tid börjar trivas där. Tanken av att kanske flytta dit känns inte så hemskt. Jag skulle kunna tänka mig bo där om jag hade ett bra jobb. Men men om något sådant skulle ske så lär det vara i framtiden.

Min helg har varit helt ok. Jag har träffat vänner och min bror. Ännu en mini semester...fast denna gång utan en massa alkohol. Jag hade glömt bort att man kan har roligt utan att dricka en massa. En massa tankar har däremot snurrat i min skalle. En massa tankar om min framtid och pöjkar och annat. Men detta tar vi senare...nu ska jag fortsätta titta på The Simpsons :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0