Jag som trodde att jag skulle få ligga...

torsdagen så skulle vi ut och festa allihopa igen....och jag skulle hem till McGills på natten. Yes jag skulle få ligga lite och klämma herrn på stjärten lite granna! Det känns juh som om det vore sjuhundra år sedan jag sist fick mig lite action!! Alldeles exalterad och glad hoppar jag in i duschen och rakar bort djungeln som har bosatt sig över min poni. Det tog mig kanske en timme att skövla bort regnskogen!!! Men det gör inget för att jag skulle få ligga...jajamensan jag skulle få känna på en naken karl!!!!

Jag kommer ut ur duschen och upptäcker att jag har fått min mens....min fucking MENSTRATION!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG va förbannad jag blev!!!!!!!! Kan ni fatta??? Jag är fortfarande sur över att jag inte fick ligga på min mini semester....nej för att min kropp sa ifrån och tycker uppenbarligen att jag ska gå och bli nunna istället!!! Den enda som blev mer besviken var herr McGills. Yupp han verkade ha sett fram emot oss oxo. Så det slutade med att vi pratade en stund istället och det visar sig att karln är rolig...väldigt rolig! Aja det enda positiva som kom ur detta kaos är att jag fick reda på att karln iallafall har humor...

Men jag är fortfarande kåt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0