Jävla ex!!!

Idag har jag spenderat största delen av min dag med mitt ex. Jag plockade upp honom och vi åkte iväg och käkade. Det började bra. Han var trevlig. Efter att vi käkat så åkte vi och satte oss någonstans vid en sjö. Det var vackert. Vi pratade om inget som var värt att nämnas. Vi skrattade lite och vid ett tillfälle så smekte han mig på kinden som han brukade förr. I ungefär en hundradels sekund så kändes allt alldeles perfekt som det gjorde i början. Vi sa hej då och jag åkte hem.

För ungefär en timme sedan loggar han in på msn och börjar skriva till mig. Inget speciellt i början men ganska snart så märker jag att han tar upp skit från vårt förflutna. Skit som gjorde att jag lämnade honom och anledningen till att jag mådde så dålig så länge. Fy fan det finns verkligen ingen som kan göra mig så förbannad som den här killen. Och när jag frågar honom vad fan han håller på med som muckar så jävla mycket gräl så säger han:

"Det är för att jag tycker om dig så mycket och för att jag är så besviken..."

Vad fan ska man svara?? Jag loggade ut...




Kommentarer
Postat av: Brainflakes

Bra utloggat!

2009-09-16 @ 10:05:39
URL: http://brainflakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0