nej inte ikväll...

Det är fredag och tallica ligger nerbäddad i sin säng och halvt tittar på Ghostbusters. Jag älskar den här filmen! Brukade titta på den massor när jag var yngre och då tyckte jag till och med att den var läskig. Men inte ikväll...nej nu är jag vuxen...enligt samhället iallafall.

För några månader sedan så hade jag tyckt att det var jobbigt att sitta hemma en fredags kväll och titta på tv. Jag hade känt mig lite tragisk och ensam. Men det var då jag trodde att man var lite socialt misslyckad om man inte hade värsta planerna för en fredags kväll. Men inte ikväll...nej nu är jag lite mer mogen...enligt mig själv iallafall.

Vad gör ni ikväll? Ni skriver så sällan här inne...mina tysta, smygandes små läsare :) nu var jag väl väldigt kärleksfull va?? 





Mys på hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0