Är jag vuxen nu?

Absolut ingenting händer i mitt nåt otroligt tråkiga liv just nu. Så jag har inte så mycket att berätta för eder...bara om vad jag drömmer. Vilket är jätte skumt. Inatt drömde jag att jag var tillbaka flyttad till Italien, Torino. Bodde i samma lägenhet och blickade ut över gatan. Jag var så himla glad över att vara tillbaka och jag tänkte:

"Nu är jag här igen....dit jag har längtat så efter!"

Så tog jag upp telefonen för att ringa kompisarna men insåg att ingen var kvar. Alla hade flyttat därifrån samtidigt som mig. Vad skulle jag göra där alldeles ensam nu? Det var skumt men fick mig att inse något. Jag vill tillbaka till Italien så hemskt mycket för att det var där jag var lycklig sist. Det skulle absolut inte vara detsamma om jag flyttade dit nu. Men jag är glad för mina minnen!! Konstigt att ens drömmar kan få en att inse vissa saker... Håller jag på att bli vuxen??




Tog bilden utanför Pantheon i Rom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0