En walk in closet i rummet!

Detta är vad jag sysslade med efter jobbet igår. Åkte direkt till IKEA och köpte en massa saker!! Jag har en garderob vilket betyder att ungefär 1/3 av mina kläder fick plats där i. Resten fick ligga i väskor i ett hörn. Men så kan dom juh inte bo tänkte jag!

Har tidigare vart och tittat på större garderober men allt är så jäkla dyrt! Så jag bestämde mig för att skapa mig en walk in closet fast i sovrummet.

Köpte även lite häng "lådor" så att mina skor kan bo någonstans också! Innan bodde alla i sina skokartonger över garderoben men nu så syns dom och får luftas! Jag är super nöjd!!!

Vad tycker ni??








Kommentarer
Postat av: sara

As snyggt! Bra jobbat...

2010-04-13 @ 15:02:19
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

danke!

2010-04-14 @ 11:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0