Im proud!

Jag kom dit runt halv åtta, sen som alltid. Vi satt och pratade, skrattade och umgicks. Vi poppade popcorn coh kikade lite på tv. Efter ett tag hamnade vi i soffan. Där låg vi och skedade och kramades. Helvete vad mysigt det var!!!

Jag vet vad ni alla tror. Ni tror att vi hade sex???!! Men nej...jag kan gladeligen informera eder om att tallica minsann var sjukt duktig som kunde hålla sig. Ska berätta mer i detalj sen om vad som sades men jag är glad iallafall. Det var skönt att få bli omhållen av honom igen.

Nu ska jag ta mig en dusch. Ikväll ska det festas och kanske...men bara kanske så ska jag sova med McGills inatt. Det har inte skett några mer panikbajsningar mer! Så jäkla sjukt men magen lugnade ner sig så fort jag satte min fot innanför hans dörr!

Hej så länge peoples!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0