JA jag är kär i någon annan som inte är DU!!!!

VARNING - Långt inlägg om diverse pojkar!


I lördags när jag drog hem till McGills efter krogen så träffade jag på Vakten, han jobbade. Han undrade om vi kunde ta en cigg innan jag gick. Väl utanför så frågar han varför jag ska hem så tidigt...jag kunde inte låta bli så jag sa att jag skulle hem till min pöjk. Tror ni att han vart chockd??!! Han började ställa tusen frågor om vem han var, om det är en bra kille, om jag var kär och en massa annat.

Jag vet inte varför men det kändes så himla skönt att få säga JA jag är kär i någon som inte är DU! Han tror juh förmodlingen att jag fortfarande ligger hemma i fosterställning och gråter efter honom. Han sa grattis kanske 10ggr...försökte se liiite för glad ut för min skull.

Vi stod och pratade ett bra tag och han berättade att han precis fått ett nytt jobb och skulle börja nu i veckan. När vi gick närmare in på vad det var för jobb så visade det sig att det var MITT gamla jobb som jag sa upp mig ifrån när jag fick det här nya!!!!! Med mitt jobb så var det två tjänster som var lediga så om jag hade jobbat kvar så hade vi jobbat tillsammans!!! Hur sjukt är inte det på en skala???!!! Han undrade lite om jobbet och varför jag sa upp mig och jag kunde inte låta bli och vara en total bitch!!!

Han: Jaha men va världen är liten! Varför sa du upp dig?

tallica: Det är ett bra jobb  och bra pengar men...man kommer juh ingen vart. Man känner sig inte stimulerad och man utvecklas inte framåt...inget för mig....men du kommer att trivas jätte bra där!!

Han: Jo...jag har juh sökt andra jobb också...så vi får se..

HAHAHAHA jag tyckte lite synd om honom där måste jag säga! Han tittade lite ner och såg så himla fundersam ut.  Jag totalt fucka upp hela hans kväll och utsikter inför det nya jobbet!!!! Hahahahhahaha jätte elakt jag vet men det kändes sååååååå fuuuuucking braaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Han kan gått gå där och plocka upp mina gamla smulor!


Kommentarer
Postat av: Thomas

hahaha - så härligt!!

Nu fick han verkligen känna sig som den loser han är :-)

2010-04-13 @ 16:07:33
Postat av: Hanna

Tack snälla du. Jag är 17år

ps. fortsätt gärna läsa den!

2010-04-13 @ 22:55:32
URL: http://hannalenskog.blogg.se/
Postat av: Nudel

Vinden har vänt!



mohahaha

2010-04-14 @ 02:19:21
Postat av: tallica

*:)*

2010-04-14 @ 11:35:47
Postat av: yokku

HAHAHAHAHA ASG. pang på bara! verbal misshandel!

2010-04-18 @ 17:05:21
URL: http://yokku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0