Nu lägger jag på riktigt ner verksamheten!!

Åh är så jäkla grinig på alla jävla karlar!!!! McGills är osäker och dum i huvet!! Min gamla flört sög något enormt!!! Och Friend-Boy...remember him? Vi pratade i telefon igår:

Han: Åker du hem idag?
Jag: Nej jag stannar till på tisdag.
Han: Okej...vill du hitta på något imon? (idag måndag)
Jag: Ja men det kan vi gö.
Han: Okej men då ringer jag dig imon!


Tror ni att idioten har ringt???!! Nej självklart inte! Åh jag blir trött och jätte grinig. Kommer på riktigt lägga ner all fucking verksamhet. Jag stänger fan igen nu för gott!!!





Kommentarer
Postat av: Thomas

Lustigt med ord "sög nåt enormt"

Om jag hade sagt det om en tjej hade det varit såååå bra :-)

2010-04-05 @ 21:56:04
Postat av: Thomas

Dubbelpost??



Det var ett lustigt ordval " sög något enormt"

Hade jag sagt det om en tjej så hade det varit såååå bra. Det är olika ;-)

2010-04-05 @ 21:57:52
Postat av: tallica

hahahaha eller hur!

2010-04-05 @ 23:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0