Orgasmic!

Har messat med min italienska heta soldat inatt, Patrick. Jag drömde om honom härom natten så jag messade för att kolla att allt var ok med honom och hans otroligt sexiga stjärt. Han svarade att han hade tänk på mig under dagen och att det var så skumt att jag messade. Är inte sånt därt konstigt??

Låg sedan större delen av natten och tänkte tillbaka på våra heta nätter. Jag erkänner att jag saknar honom och hans manliga grepp runt min midja! Hans otroligt heta kyssar och sensuella ord som han viskade i mina öron när han smekte min hud. Hans jätte töntiga skratt (inte vackert alls) när vi låg och pratade efteråt.

Men vet ni vad jag saknar mest???!! När jag var på krogen och dansade på dansgolvet så kunde jag känna två ögon på mig. Jag vände mig om och så skingrades dansgolvet lite och där stod han. Han stod där med en blick som fick mig att bli alldeles svag i knäna. En blick som fick alla andra i rummet att försvinna. Sedan kom han bara fram till mig, tog tag i min midja med ett fast grepp och pressade sina varma läppar mot mina. Låter som en scen ur nån film men så var det med honom..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0