Vem fan har du vart med??!!

Dom flesta killar jag har haft sex med under en längre period säger alla detsamma.

"Du är det bästa sex jag har haft!"

Jag blir självklart väldigt smickrad. Klart som fan man vill va bra i sängen! Men jag gör inget annorlunda från andra tjejer. Det är inte så att jag har några tricks eller föreställningar haha! Det är vanligt hederligt sex. Då är min tanke:

Vilka har dessa killar vart med??? Hur jävla dåliga måste tjejerna vart?? Egentligen så räcker det ganska mycket med att man inte bara ligger där som en död fisk.Lite rörelser och inlevelse för fan!!!

På en skala mellan ett och tio där tio är bäst....vad skulle du sätta på dig själv?? Jag tror att jag sätter en 7 på mig själv!






Kommentarer
Postat av: Lasse

Eller så är du den första för dom

2010-04-06 @ 11:27:18
Postat av: sara

tror att det kan ha att göra med hur "tight" man är, hur mkt man vågar/vill göra och hur på man som tjej är...?!

Skulle nog säga att jag är en 6:a...

2010-04-06 @ 12:49:49
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Thomas

Som Sara säger, det handlar nog mycket om hur mycket man vågar ta för sig och kan slappna av och njuta. Att ge och att ta.

En del kvinnor är kassa, just för att de inte ger sig hän, inte riktigt vågar njuta och visa att de njuter.



Men samma sak gäller ju killar. Vad är det som skiljer en bra älskare från en kass?



Betyg på mig? Beror på vem jag varit tillsammans med. Min exfru och jag var 2:or bägge två...

Med min nuvarande kärlek en 7:a, på väg mot 8:a hahaha Det gäller henne också, men det är en speciell historia ;-)

2010-04-06 @ 22:07:38
Postat av: Thomas

Grattis förresten, till allt beröm :-)

Jag säger ju det, du är en pärla!!!!

2010-04-06 @ 22:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0