Vem tror du att jag är?

Jag har funderat. Jag tror inte att killar ser mig som flickvänsmaterial. Jag tror att dom tittar på mig och ser en tjej som är kanske lite för vild och oseriös...vad dom tror iallafall. Jag tror att dom tror att jag är tjejen som är rolig att va med men inte tjejen som man kan ha som flickvän. Tjejen dom kan ha lugna hemmakvällar med. Jag har tre väldigt bra exempel på det!

2008 - D
Det var passionerat och det var väldigt intensivt. Jag var kär. Han lämnade mig för en tjej som var lugnare och mer seriös.

2009 - Vakten
Även det var passionerat och väldigt intensivt. Jag var väldigt kär. Han lämnade mig för en tjej som var äldre, betydligt lugnare och seriös.

2010 - McGills
Här var det inte intesivt men passionen fanns där. Även här var jag kär. Och även här lämnade han mig för en tjej som är lugnare, mer seriös och hon har även barn.


Jag tycker att alla tecken är tydliga. Har dom fått det intrycket för att jag festar? Är social? Vågar ta för mig?? Är jag tjejen man fördriver tid med medans man väntar på någon att stadga sig med?? Jag vet inte men jag tror på riktigt att det är så dom ser mig. Bara en gång så skulle det vara skönt att få vara någons första hands val. Att få vara tjejen han väljer och inte tjejen han dumpar.


Ikväll är jag hemskt ensam och olycklig.





Kommentarer
Postat av: yokku

ja det var ju ett nytt sätt att se det på :O eller så kanske du bara haft lite otur? mend in tur kommer också komma tillslut^^. Du kanske får leta efter en liten mer bildare typ som vill att du ska vara vild.

2010-04-07 @ 22:03:52
URL: http://yokku.blogg.se/
Postat av: Lillalivet

lillen här skickar dig en massa massa massa varma kramar till dig.. <3

2010-04-07 @ 22:55:51
Postat av: Nudel

Det är dom som inte är rätt för dig...och jag är helt övertygad om att du kommer vara/är massor av killars förstahandsval



Så det så!

2010-04-08 @ 04:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0