Vi ska bara vara kompisar...

I fredags var jag hem till McGills och vi tittade på en skräckfilm. Vi satt i en varsin soffa. Efter filmen frågade han om jag ville sova över....det var en vääldigt läskig film! Jag sov kvar. Vi sov på varsin sida av sängen och nej vi hade inte sex. Vi låg mest och pratade.

Det är bestämt att vi ska vara kompisar och tydligen så är det verkligen så. Vi pratade i telefon i lördags på fyllan och jag frågade honom rakt ut:

Är vi på riktigt bara kompisar eller är det bara något vi säger? Kan du se oss två tillsammans nån gång som pojkvän och flickvän?

Hans svar var nej. Han sa att så som det ser ut nu så tror han inte att vi har något som går att utveckla. Som vanligt så vill han inte att vi bryter, han vill inte förlora mig men tycker verkligen att vi ska vara vänner. Det var väl inget som kom som en chock...vi hade juh redan bestämt det och jag håller med men jag måste säga att det känns lite konstigt. Att veta att vi inte har någon framtid alls.

Ska jag fortsätta vara hans kompis...en riktig kompis eller ska jag radera honom? Fan vi har juh så jäkla roligt ihop...vare sig vi ligger eller inte. Vill jag förlora honom helt?? Jag tror inte det..

Va tycker ni?? Ni är ju trots allt mina personliga Dr Phils!






Kommentarer
Postat av: Thomas

Man kan aldrig för för många eller för goda vänner! Så det är bara att fortsätta med det.

Om inte.....för det finns ju några möjliga problem.

Så...fortsätt som kompisar och vänner, om inte det hindrar dig från att hitta en ny kärlek! Eller om inte er vänskap hindrar dig att kliva in i en ny seriös relation.

Om inte du egentligen bara väntar på att det ska bli "ni två"....

För till syvende och sist, det finns en mr Right därute, en mr Perfect till dig. Din andra halva...

Lita på mig ;-)

2010-04-26 @ 15:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0