Arrivederci!!

Ok gott folk. Snart så åker jag! Just nu sitter jag på jobbet och leker duktig. Klockan kvart i ett så slutar jag och planet lyfter tjugo över fyra!!!! Jag vill åka NU NU NU NU NU NU NU!!!

Det enda tråkiga är att jag inte kommer att kunna blogga så mycket. Ska verkligen försöka skicka ett mms inlägg då och då men dom är svin dyra! Annars ska jag nog försöka själa en dator av någon då och då :) ! Jag skulle haft med mig min men jag har redan fyllt väskan med 20kg av saker jag förmodlingen inte kommer att använda hehe.

Blir ni hemskt upprörda om jag inte uppdaterar så ofta på min semester? Ni kommer väl inte samla ihop er och jaga ner mig med högaflar och facklor?? Så svårt och veta vad ni tycker eftersom det är så extremt få av er som lämnar kommentarer. Så jag får gissa!




Kommentarer
Postat av: Thomas

Ha det så kul ;-)

Gör en massa saker du kommer att ångra hahahaha

2010-08-06 @ 08:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0