Det var en händelserik dag igår! Mcgills r...

foto0229 (MMS)

Det var en händelserik dag igår! Mcgills ringde mig 4 ggr igår. Han försökte övertala mig till o åka o hälsa på. Jag svarade att jag inte kunde på första samtalet men han försökte ändå Hehe! Sen på natten ringer han igen alldeles full. Varför kom du inte? Mumlar han. Sen säger han att han är glad att han har mig. Men först när han frågat vad jag har på mig haha! Förvirrad kille!! Jag träffade även på mitt ex. Killen jag var tillsammans med i fyra år. Han var mitt allt o idag är han en främling. Han vill inte hälsa på mig. Det känns konstigt. Vi spenderade 4 år av våra liv ihop o idag vill han inte ens titta på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0