Fan va äckligt och smaklöst!

Vi var ett gäng som åkte på kryssning. Jag fick dela hytt med en av tjejerna jag inte känner. Hon var stört skön till och börja med. Jätte social. Vi äter, dricker, festar och när det är dags att lägga sig så kommer hon tillbaka till hytten med en kille som hon hade träffat under kvällen.

"Är det ok om han sover här?"

Min första tanke var NEJ! Men av nån anledning så ville jag inte vara nån party pooper så jag sa ok. När vi ska släcka säger jag:

"God natt dåra! Och...hör jag något slänger jag ut er!"

Jag somnar. Sover gott. Vaknar på morgonen av att kaptenen typ ropar ut att tax free butiken har öppnat. Tydligen så vaknar dom till liv av det oxo. För efter en liten stund så hör jag hur hon flåsar. Hon flåsar snabbare och snabbare och till slut så så hör jag ett aaaahhhh. Han tog väl på henne eller nåt. Efter nån minut så prassalra det jävligt mycket och jag börjar röra på mig så dom fattar att jag är vaken. Jag fick för fan panik och var sjukt äcklad!! När jag rör på mig så kollar jag och ser att hon har grävt ner sitt ansikte down below på honom. Jag vet inte vad jag ska göra. Så jag rör på mig lite så dom ska sluta. Efter en stund...när han e färdig så klär han på sig och går. Så jävla äcklad var jag. När vi senare steg upp så sa jag till henne att jag hade hört och sett. Det var inte uppskattat. Hennes svar var:

"Vah nej. Vi har bara kysst varann. Du måste ha drömt. Jag skulle aldrig gö nåt sånt när nån annan är i rummet. Det är tacky!"

"Jo...det är lite tacky."

Svarade jag henne. Hon får göra vad fan hon vill men helst inte när jag är i samma jävla hytt! Usch! Jag borde sagt nej när hon frågade om han fick sova kvar.




Här leker jag gerilla soldat på en marknad i Gallipolli och jag sköt ner as mycket för jag vann!! Perfekt bild för anonyma jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0