Galna galna fredag!!

Det är fredag kväll och jag har legat i soffan sen jag kom hem från jobbet. Hur jävla skönt som helst! Jag har ätit, sovit, pruttat lite och kliat mig på magen. Så jääääävla skönt! Plus att jag har lite ont i magen så kliandet har vart extra skönt.

Imon bär det av mot hufudstaden och en kryssning är visst på g. Tydligen skall det finnas pooler o grejer på båten så bad står på agendan men jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till det. Bada i pool på en båt som redan är i vatten känns mysko. Nog ba jag som är mysko när jag tänker efter.

Tänk om jag möter en snygg kapten på båten? Tänk om jag dricker alldeles för mycket och faller överbord och blir uppäten av en haj?? Det senare låter mer trovärdigt och JA det kan faktiskt hända !!!

Aja...ska låta er återgå till ert vilda festandes för jag veeeet att ni tar en paus i allt partay för att läsa min blogg och hålla er uppdaterade på vad jag gör!!



Jag lämnar er med en bild på McGills åh så fagra stjärt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0