Härom kvällen träffade jag en kille som...

Härom kvällen träffade jag en kille som var så vacker att det gjorde ont i mina ögon. Han skulle bli far till mina barn! Sen dess har jag gått omkring o tjatat om honom. Jag träffade på honom idag. Vi pratade o snubben var helt jävla tom. Det var verkligen bara ett fint skal. Fy fan va besviken jag blev! Efter ett tag blev jag uttråkad av att han bara stod där o log o bara såg dum ut så jag bad honom gå till sina vänner. Jag var tvungen att be den vackraste killen jag sett att gå för att han var så ointressant!


Kommentarer
Postat av: sara

Tycker ofta det är så att de som är för snygga för sitt eget bästa ofta saknar annat: Social kompetens, humör, glädje, kärlek mm.

Moder jord har väl försökt kompromissa med de goda egenskaper, och utsidan är ju faktiskt inte allt. Tyvärr, en snygg kille som är hopplös att umgås/prata med är ju inte till någon nytta!

2010-08-16 @ 15:50:30
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0