Maybe Baby!

Boun giorno ragazzi!

Jag befinner mig fòr tillfàllet i Napoli. Vi làmnade Gallipolli igàr och jag màste sàga att jag sòrjde nàgot enormt!! Sà jàkla vackert och sà jàkla roligt!  Om en timme ska vi àka tillbaka till Rom dàr jag kommer att hànga i ett par dagar :).

Just ja....pratade med McGills idag i telefon. Han kanske...kaaaaanske kommer ner till Rom pà torsdag och stannar med mig tills pà sòndag. Sen flyger vi hem tillsammans. Men detta àr bara kanske, det lutar mer àt nej àn ja fòr att det vart sà spontant sà han kanske inte har tillràckligt med pengar. Han skulle kolla upp det idag och àterkomma till mig. Jag tror inte att han kommer fòr jag tror inte att han kommer att ha ràd men sjàlvklart sà hoppas jag det. Mitt argument fòr att òvertala honom till o komma var:

"Rom àr helt jàvla underbar! Det àr vackert och skit kul...plus att jag àr skit kul. Vilket innebàr att du garanterat kommer att ha skit kul! Om du kommer sà bjuder jag pà middag! Sà du màste komma!!"

Sà nu har han vàl inget val haha! Jag àterkommer med uppdatering!

Kramen!



Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag säger som Dr Phil:

Good luck, enjoy and go for it!!!

2010-08-15 @ 21:54:50
Postat av: Anonym

du förstår inte hur avis jag är! usch och fy!!!

2010-08-16 @ 09:39:40
Postat av: Anonym

det är darkness föresten.. love u min bergsklättrare:)

2010-08-16 @ 09:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0