Off to Naples!

Jag lever gott folk! Javlar va kul jag har haft! Det spelar ingen roll hur manga ganger man ser Rom, det ar lika sjukt vackert varje gang!! Och grabbarna...sa harliga! Jag har hunnit med mycket festande, mat och vart turistig.

Nu till det ni egetnligen vill veta haha! Jag har ar enormt stolt over mig sjalv. Jag lag inte med honom, soldaten. Jag hade kunnat om jag hade velat men det kandes inte ratt. Det kandes jatte fel, jatte jatte fel. Sa jag lat bli. Sa att jag var trott och sov ensam i min sang. Han gav mig en present nar jag kom. Han vet att jag alskar bocker och Italien sa han hade kopt en bok till mig om hans hemstad. Gulligt! Nuhar han akt hem....till sin tjej. Men han kanske kommer till oss i Gallipolli om ett par dagar. Jag hoppas jag kan sta emot honom da oxo. For ni ska veta att han ar tio ggr snyggare an nar jag bodde i Italien och da gjorde han mig svag i knana. Kan saga att det var sjukt svart att saga nej nar han tittade pa mig med dom dar ogonen och sa att han alskade mina ben!!

Nu ska vi hoppa in i bilen och aka till Neapel :) uppdaterar om nan dag!!


Puss pa framstjartarna!!!



Kommentarer
Postat av: Muppen

Neeeeeeeeeeej!!!! Jag vet inte varför men jag VILL att du ska ligga med honom ;) Hehe...



Skämtåsido, såklart att du ska göra det som känns rätt och bäst för dig och du vet att jag ALLTID stöttar sånna beslut :)

2010-08-09 @ 23:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0