Prutt kapitlet

Jag sitter på jobbet och jag är lite prutt nödig. Men jag är osäker på om det bara är luft eller om dom är deadly. Krångligt det där. Tänk om dom låter?! Jag vågar inte chansa eftersom jag sitter på ett kontors landskap. Hade jag haft ett eget kontor som förr i tiden så hade jag släppt på och sen sprutat lite parfym vid behov. Jobbigt det där.
 
Funderar på att ta mig en liten promenad runt kontoret och släppa lite på vägen. Där det är minst folk. Nu undrar ni säkert varför miffot (jag) inte bara går på toa. Jo för att det finns en risk att någon går på toa direkt efter mig och möts av en inte så skön doft.

Det är så. Tjejer pruttar. Vi har oxo gaser i kistan ibland! Jag är bara ärlig med att mina luktar ibland..



Slår vad om att dina pruttar luktar som rosor!


Kommentarer
Postat av: cecilia

allt fint med dig idag?

2010-08-26 @ 13:09:38
URL: http://ailicec.blogg.se/
Postat av: tallica

jorå alldeles fint

2010-08-27 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0