Jag har haft sex 4 ggr detta år!

Yupp ni läste rätt. Fyra gånger. Det är allt. Det är verkligen allt. Senast var den 11 juni med McGills. Jag har gått över att vara kåt till att inte känna min Vajayjay alls. Inatt drömde jag att jag hade sex med Mikael Persbrandt.

I lördags när jag och McGills låg och kramades så låg vi med ett täcke emellan så någon hudkontakt har jag inte fått heller. Och det är ack så viktigt med hudkontakt!!

Jag skulle nöja mig med att bara få ligga och kramas en stund. Kramas på riktigt och inte med ett fucking täcke emellan!




Kommentarer
Postat av: Lasse

Hujedamig, vad snygg du är........

2010-08-24 @ 07:08:40
Postat av: tallica

tack!

2010-08-24 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0