Men orka!

Då ska vi se...vad är nytt idag? Jo kommer ni ihåg jobb intervjun jag var på i måndags? Kontorschefen där ringde och sa att jag fortfarande är en väldigt het kandidat för jobbet. Jag tyckte att hennes ordval "het" är lite lustigt men mindre glad blir jag inte för det! Det står tydligen mellan mig och en till. Så hon ville prata med min nuvarande chef för referens. Vilket innebar dåda att jag var tvungen att berätta för min chef att jag sökt en ny tjänst. Han vart inte glad kan jag säga! När jag berättade för honom sa han detta och endast detta:

"Bara så du vet så kommer jag inte att släppa dig på två månader!"

Och sen så gick han därifrån. Hur jävla skum som helst! Men hur proffessionellt är det på en skala? Jag undrar juh nu vad han har sagt till min eventuella framtida chef?? Han har säkert sagt att jag är lat och pruttar! Gubbjävel....





Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå, så kan man väl inte säga? hoppas att han inte ljög för din eventuella nya chef bara...jag håller i alla fall tummarna för dig :)

2010-12-09 @ 21:35:52
Postat av: tallica

jag hoppas att han var lite stjyst när han pratade med henne!

2010-12-09 @ 22:46:49
Postat av: David

Vissa chefer asså...

2010-12-09 @ 22:53:35
Postat av: sara

Kul att behöver jobba kvar där om det skiter sig med det andra jobbet...men då vet du ju att han uppskattar ditt arbete!

2010-12-10 @ 10:01:13
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

ja snacka om att det blir pinsamt haha! han borde uppskatta mitt arbete för jag får hans statistik som han redogör för sin chef att se bra ut!

2010-12-10 @ 10:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0