Är man bäst i världen så är man bara det!!!!

Imorse på väg till jobbet så märker jag att det är något fel på bilen! Hela bilen skakar nåt kraftigt när jag gasar. Så jag hade inget annat val än att sluta gasa. Efter en stund så e jag nere på 30km/h på motorvägen helt jävla panikslagen! Det är skit farligt att köra så sakta på motorvägen!!

Så jag satte på mina varningsljus och körde halva bilen på väggrenen. Efter ett tag så kom jag, tacka gudarna, fram till en bensinmack. Jag körde av motorvägen och ba:

jaha...va fan gör jag nu???!

Sen kom jag på att jag brukar juh alltid följa med pappa när något på bilen ska göras så det finns en möjlighet att jag kan fixa det själv. Så jag gjorde en mental uteslutningslista:

* bakre ljuddämparen och avgasrör bytte jag ut förra veckan för 1400kr så det kan inte va det!
* filter är bytt nyligen så det kan inte va det!
* fyllde på med nytt olja igår så det kan inte va det heller!

Kanske ska kolla tändstiften. Så jag gjorde det! Mycket riktigt var det det som var felet!!! Dom rengjordes och sattes tillbaka på rätt sätt och nu mina vänner kan tallica the mecaniker gladeligen informera eder om att min lilla pärla spinner som en katt!!!





Kommentarer
Postat av: sara

Fasen va bra gjort, det hade jag aldrig klarat!

2010-02-05 @ 15:23:34
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Thomas

Snyggt!! Jag kan se de framför mig,hur du böjer dig fram över motorn, i tajta jeans.....



Men du, varför tror du att tändstiften blir skitiga? Jo, för att du inte kör tillräckligt fort :-) Varva mer!!! Säg att det det bra för motorn...

2010-02-06 @ 09:03:06
Postat av: tallica

ja jag är jäkligt stolt över mig själ!!! ja hela macken fick juh beskåda min röv en bra stund hehe. fan va jag ska gasa nu!!

2010-02-06 @ 13:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0