Dagen efter..

Jag kan juh säga att det är flera på jobbet som har ångest idag hehe. Dom flesta blev jätte fulla och det sjöngs karaoke för fulla muggar! Jag erkänner att jag ryktes med och sjöng en låt men det var mest tvång.

Sen så snackades det mycket skit om chefen...hon var inte där. Alla var så mycket snällare mot mig när dom var lite berusade. Några erkände att dom var jätte avundsjuka att jag fått ett bättre jobb. En av cheferna blinkade åt mig vid ett flertal tillfällen och jag valde att låtsas som att jag inte sett något haha. Jag såg en skit söt kille från en annan avdelning men chicken som jag numera har blivit så vågade jag inte ens kolla på honom.

En sak..jag har alltid tyckt att det är ganska oproffessionellt att bli full på personalfester. Visst att man kan dricka nå glas och släppa loss lite men att bli skit full och springa omkring och fråga om man kan låna pengar av dom andra för att dricka mer....nja...inte så smart. Eller vad tycker ni??




Kommentarer
Postat av: Lasse

Jag tycker att man kan släppa loss ordentligt och visa vem man egentligen är, men men vi är olika.

2010-02-12 @ 12:03:37
Postat av: efffy

jag tycker inte heller att man ska göra det. det blir som att blanda ihop jobbliv med privatliv.... v.v

2010-02-13 @ 02:22:48
URL: http://effy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0