Hela identitets grejen..


"jag förstår inte varför du tycker de där med din identitet är så jätte viktigt. <.<"

efffy


När jag började blogga så bestämde jag mig för att jag skulle ha en anonym blogg. På så vis kunde jag skriva om exakt vad jag ville utan att bli dömd. Missuppfatta mig inte, det är inte så att jag ständigt går omkring och tänker på vad folk tycker om mig men vissa saker vill man bara inte att ALLA ska veta. Ibland kan jag tycka att jag är feg som gömmer mig men oftare så känner jag att det är skönt att jag får gömma mig bakom tallica. Det är inte så att jag vill anonymt skriva en massa inlägg om där jag snackar skit om folk utan jag vill anonymt skriva om mig själv.

Jag vill skriva om mina tankar, känslor och framför allt erfarenheter. Här inne kan jag vara mig själv ända ut i fingertopparna. Det är en otroligt befriande känsla!! Ibland önskar jag att jag kunde vara sån offentligt men jag vill nog inte det. Det känns bra att ha hemligheter. Det känns bra att kunna berätta för er om vilken sjuk sex natt jag har haft...i detalj! Det var iförsig typ 100 år sedan jag hade sex men ändå...vi kan minnas om mina glorious days! Är det inte lite mer spännande när ni inte vet vem jag är???

Så...hoppas jag gav dig ett bra svar efffy. Jag diggar din blogg by the way!





Bildkälla


Kommentarer
Postat av: matilda

förstår vad du menar, jag har haft en "anonym" blogg innan, men jag kunde inte låta bli att göra den icke anonym. Älskar att fixa med bilder och sånt, haha :)

2010-02-09 @ 18:30:18
URL: http://nolongerironic.blogg.se/
Postat av: efffy

jag var en aning glatt ironisk i det jag kommenterade ^^ förlåt om det inte kom fram så.

2010-02-12 @ 00:17:47
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: tallica

aha oj da hehe men men

2010-02-12 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0