Hur förklarar man att alla dött?

Jag har tänkt på en sak med filmer. Ibland så kan det bli så att alla dör i en film....alla utom kanske en eller två. Det kanske händer något övernaturligt eller oförklarligt...jag vet inte men resultatet blir att alla dör. Ja alla utom en eller två.

Då tänker jag så här. Hur förklarar man för familj och myndigheter vart alla tatt vägen? Hur förklarar man att ett spöke tog kål på alla förutom mig för att jag lyckades skicka tillbaka demonen till underjorden igen. Öhm det låter inte särskilt trovärdigt.

Varför visar dom aldrig vad som händer sen? Jag skulle lätt vilja se en film där man får se vad som händer sen liksom!





Kommentarer
Postat av: Thomas

hahaha - vilken toppenfilm!!!

Den börjar när andra filmer slutar och är mycket mer skrämmande!

2010-02-16 @ 12:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0