Jag har en liten anonym blogg!

Som rubriken säger så har jag en liten blogg. Jag trivs med det. Jag har ett par lojala läsare som kikar in då och då och är sjukt uppmuntrande. Jag skulle aldrig vilja bli en stor bloggare....alltså få en stor blogg.

För som en anonym bloggare är det nästan katastrof och bli stor.

Blir man stor så blir folk bara mer och mer nyfikna på vem man är egentligen. Då är det alltid någon som på ett eller annat sätt kommer att luska ut vem man är. Det är jag ibland skit nojjig över. Att ni ska få veta vem jag är. Få en bild på mitt ansikte och koppla det till alla sex stories, alla pruttar och diverse pinsamheter som är tallica.

Nej jag trivs så här!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0