Jag har funderat på att byta sida.

Jag är så jävla trött på Blogg.se! Det krånglar hela tiden och inget blir som man vill. Blogg.se är också så mycket mer för "modebloggar" och "kolla på mig fjortisbloggar".

Så jag har funderat på att byta till Aftonbladet. Jag vill ha lite mer "vuxna" läsare, som kan relatera lite mer till mina inlägg.

Gör jag rätt?? Vad tycker ni??


Update: där kan jag även mobilblogga utan att det syns vart jag är vilket blir perfa när jag börjar mitt nya jobb och inte kan blogga från en dator..


Kommentarer
Postat av: efffy

ja gör som du känner för. jag följer dig.

2010-02-23 @ 01:12:31
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: Thomas

Glöm inte bort att skicka flyttkort - så att jag vet din nya adress :-)

2010-02-23 @ 08:33:35
Postat av: tallica

söta ni är! klart jag säger till!

2010-02-23 @ 10:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0