Känner du också så?

Jag känner mig så hemskt vilsen. Jag vet inte riktigt vart jag hör hemma eller vem jag är längre.

Mitt gamla liv var händelserikt. Det var mycket pojkar, alkohol, sena nätter och väldigt sena mornar. Ja lite av allt möjligt. Jag var i rörelse hela tiden. Det var något nytt som hände hela tiden.

Mitt liv idag kan mer jämföras med en pensionerad. Jag har somnat innan klockan 23 varje kväll...även helger. Vaknar runt halv nio varje morgon. Jag tränar. Jag åker till jobbet och sen så kommer jag hem. En helg i månaden träffar jag lite vänner och vi går ut och dansar och sen så går jag hem och lägger mig ensam. Nästan allt jag gör idag gör jag själv...alltså ensam.

Undrar hur mitt framtida liv kommer att se ut. Jag vet att jag inte vill återgå till det gamla. Har vuxit ifrån det mycket. Men jag vet att jag inte är tillräckligt "vuxen" för att leva det liv jag lever nu iallafall.

Så mycket jag undrar...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0