Min kärlek

Jag har äntligen läst ut Stieg Larsson's trilogi Millenium.

Män som hatar kvinnor

Flickan som lekte med elden

Luftslottet som sprängdes

Jävligt bra böcker! Jag har dock bara sett första filmen och självklart så är den inget jämfört med boken. Filmen är alltid sämre än boken. Men jag ska ändå se dom andra två filmerna. Så för er bokälskare så rekomenderar jag veeeeerkligen trilogin!







Nu ska jag börja på en ny och måste säga att jag känner för lite Sherlock Holmes som är skriven av Sir Arthur Conan Doyle. Denna gång får det bli hans bästa verk enligt många, En studie i rött. Får se vad ja tycker om den :)



Kan nog utan tvekan säga att böcker är min stora kärlek just nu. En underbar biljett till att få fly verkligheten för en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0