Nu kan vi prata!

Okej...jag är grovt uttråkad så jag har kommit på väääärldens bästa idé!!!!  Vissa bloggare har juh läsar träffar. Det blir lite svårt för mig då jag är aononomous!!! Zåååååå jag har kommit på att vi kan ha läsar träffar på MSN!!

Fattar ni hur??? Det är är bara att lägga till min mail ( [email protected] ) vilket ni redan vet! Och så kan vi kanske bestämma någon dag som passar er och logga in samtidigt på MSN och prata.

Coolt va???

Och nej det blir inga webcams från mitt håll iallafall. Jag ser fram emot att få bli tillagd av mina 10 läsare :) !






Kommentarer
Postat av: Lasse

Vi som inte har msn då???

2010-02-17 @ 10:47:36
Postat av: tallica

fixa...det är jätte enkelt! gå bara in på msn.se !!

2010-02-17 @ 10:49:11
Postat av: efffy

har du bara 10 läsare :O =?!?! jag trodde du hade massvis med fler.

2010-02-20 @ 19:48:10
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: tallica

*hehe nej jag försökte skoja till det lite ;)*

2010-02-21 @ 10:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0