Personalfest + karaoke + alkohol = folk gör bort sig!!

Ikväll efter jobbet så har vi någon form av personalfest. Dom har tagit hit en karaoke maskin och en massa alkohol. Mina tankar är då dessa:

* Aldrig att jag dricker framför mina chefer!
* Aldrig att jag ställer mig och sjunger karaoke framför mina chefer och kolleger! Vem fan vill höra en katt strypas långsamt??
* Jag vill inte se mina chefer fulla! För tydligen så blir folk jätte fulla på dessa personalfester.
* Jag vill inte se eller höra mina chefer eller kolleger sjunga karaoke versionen av its raining men eller främling!!
* Tänk om någon börjar stöta på någon annan?
* Tänk om någon börjar stöta på MIG???

Näää jag får bara dåliga vibbar av denna kväll. Men lik förbannat tänker jag vara med för jag vill inte missa några skandaler som man sedan kan skvallra om vid kaffe maskinen hehe!!




Kommentarer
Postat av: Lasse

Det är väl kul med personalfest, var inte så negativ, det gör väl inget att du gör bort dig du ska ju ändå sluta?! Tänk om någon stöter på dig, det är väl bra, då kanske du äntligen får ett skott i råtttan ;)

2010-02-11 @ 11:27:56
Postat av: tallica

HAHAHAHA skott i råttan!!!! nej usch! här finns ingen jag skulle vilja stöta på mig!

2010-02-11 @ 13:33:29
Postat av: Lasse

Så desperat är du alltså inte+ ;)

2010-02-11 @ 14:16:54
Postat av: tallica

haha nej inte än iallafall!

2010-02-12 @ 10:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0