Tyck synd om mig!!!

Fortfarande jätte ont i min hor tand! Nu smärtar det även i örat och halsen. Jag har svin ont i vänstra sidan av min tunga....TUNGA!! Jag har aldrig haft ont i min tunga föut...visste inte ens att man kunde ha ont i tungan!

Bedrövlig som jag är så måste jag iväg om en stund. Har juh bokat tid på en klinik för hårborttagning med laser och man måste avboka 24 timmar innan och det sista jag tänkte på igår var juh detta. Går jag inte måste jag betala ändå så lika bra att gå. Så lite hög och med en ond tand så ska jag iväg på lite mer tortyr! Har juh egentligen sett fram emot detta men inte idag. Inte en dag då jag har spytt ett antal ggr pga av mina tabletter.

Någon som vill följa med och hålla tallicas bedrövliga hand när någon gräver i hennes bikinilinje med laser??!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0