Varför gör man så mot sig själv??

Det är alla hjärtans dag imon. Jag är väldigt ensam och väldigt nere. Jag kunde inte hålla mig längre. Jag messade McGills.

Skrev att jag såg en kille idag som var sjukt lik honom...

Efter två timmar så ringer han mig. Hjärtat började slå så jäkla fort när jag tar upp luren och ser hans namn. Vi pratade och skrattade som vanligt. Det var så jävla härligt att få höra hans röst samtidigt som det var så jävla smärtsamt. Han var precis som vanligt. Sen helt plötsligt så säger han att han måste lägga på och avslutar samtalet på två sekunder.

Antar att hon dök upp eller nåt.

Så fort jag la på så började tårarna rinna och nu så slutar dom att inte göra det. Jag är så trött på att må så dåligt. Att konstant sakna någon så det värker i hjärtat. Jag är bara så jävla utmattad.





Kommentarer
Postat av: Thomas

Tid, vännen..... ge det lite mer tid.

Det läker alla sår. Även om det kan bli ett litet ärr som kommer att klia lite.

2010-02-14 @ 09:22:36
Postat av: efffy

awh <3 =(. precis som thomas säger, ge det lite tid.

2010-02-14 @ 16:08:57
URL: http://effy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0