Döm mig inte!

Öhm ja juste...skulle berätta om en liten grej som hände igår. Jag körde hem från jobbet som vanligt och på vägen så började jag bli kissnödig. Jsg blev jätte kissnödig jätte snabbt och jag hade en bra bit kvar att åka. Jag hade tänkt åka in till stan med en gång och köpa mitt afrohår medel och då tänkte jag att jag skulle hitta en toalett då. Det blev inte riktigt så..

Jag visste inte riktigt vart affären låg utan hade bara en halvt dålig beskrivning så då åker jag sjävklart lite vilse. Jag är fortfarande kissnödig och nu så har det kommit till en gräns att jag nästan inte står ut längre. Jag körde in på en parkering för att parkera bilen och hitta någonstan att kissa....affär, restaurang vad som helst!

Men när jag gick av bilen så började jag få så jääävla ont. Jag kunde inte gå för att jag var så kissnödig. Det verkligen gjorde skit ont! Jag hade inget val. Jag drog av mig byxorna och kissade på plats mellan min bil och en annan. Jag kissade kanske i fem minuter utan att överdriva. Muttan hade frusit till is när jag var klar! Tuuuur som jag hade så kom inte en enda människa eller bil under tiden. Ja hade dom gjort det så hade dom fått se min kärleksgrotta för jag hade faaan inte avbrutit världens bästa och längsta kiss!! 

To pee or not to pee!!!


Kommentarer
Postat av: efffy

HAHA. gud vad jag känner igen det där. fast jag blir typ alltid kissnödig XD det är typ hemsktaste som finns, fast när man kissar är det desto skönare. Jag satte mig vid en bilväg en gång. Och så körde det typ två bilar förbi. Det var också en jäääätttee låång kiss pause (örstår inte hur tjejer gör när de lyckas kissa på 30 sec). Ahahahahaha... skämdes som fan :D

2010-01-29 @ 14:33:44
URL: http://effy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0