Endorfiner!

Kom precis ut ur duschen. Har tagit mig en entimmes lång och intesiv promenad. Därefter fick det bli sit ups och ryggövningar!! Jag börjar tycka att jag är duktig. Känns som att jag har börjat få kläm på det här och att det faktiskt kan vara möjligt att jag kan få en dunder kropp inom en inte alltför avlägsen framtid :) !!!

Måste även tillägga att jag mår alltid som bäst när jag precis tränat färdigt. Det finns en liten glapp där efter träningen då jag är någon form av harmoni och tycker att allt inte är så hemskt trots allt. Måste vara endorfinerna eller hur? Vad det än är så försöker jag hålla kvar den känslan så länge jag kan och ikväll så tänker jag försöka lägga mig med den känslan. Jag ska testa om jag kan somna utan att tänka tusen tankar om allt som gått fel.

God natt mina kåta små smurfar och tack för att ni förgyllar min tillvaro!! Okej det där var lite gay...



Bildkälla


Kommentarer
Postat av: pelle

Endorfinerna indeed, vettu! Det är de man tränar för. Själv skulle jag behöva de innan träning. Men så blir det ju aldrig :P

2010-01-18 @ 23:39:33
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: tallica

finns det typ inga endorfin tabletter att ta...eller det kanske kallas för antideppressiva tabletter?

2010-01-19 @ 10:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0