Frozen

Om jag vågade vara lite mer öppen och om jag vågade ta lite mer chanser så kanske mitt liv hade sett annorlunda ut. Det är absolut inte så att jag är rädd för att testa nytt eller bjuda på mig själv. Absolut inte! Om man frågar mina vänner så skulle dom nog säga att jag är den sista som är blyg och inte vågar ta för sig. Jag är nästan för social och tar till och med över helt och hållet ibland.

Men det är skillnad på att vara social och våga ge av sig själv. Ge av sitt innersta jag. Förstår ni vad jag menar? Om jag inte var så sluten på insidan så kanske saker och ting skulle se annorlunda ut. Men frågan är om jag vågar när det väl kommer till kritan. Om jag alltså vågar igen?


Madonna - Frozen




"Your frozen when your hearts not open."

Jag känner igen mig så sjukt mycket i hennes ord i den här låten. Då menar jag den hon sjunger om. Plus att videon är så sjukt jävla fin! Mörk och mystisk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0