Fuck!

Ok...update. Jag svarade på hans mess och skrev detta:

Du får inte skriva så. Jag blir förvirrad i vill träffa dig också. Det var otroligt svårt för mig att bryta med dig...

Det gick en bra stund och karl jäveln svarade inte. Som min vän fröken Kaos brukar säga så blev jag skogstokig och skickade detta mess:

Svara nåt McGills, du gör mig tokig

Han ringde upp mig då. Skräckslagen tittar jag på mobilen och tänker:

shit....fuck....shit....va ska jag göra?

Så jag svarade. Samma gamla visa. Han saknar mig. Han vill träffa mig. Han träffar fortfarande henne....men han saknar mig. Det enda han vill göra är att ta en promenad och bara prata lite...skoja lite som förr. Jag sa att det inte var en bra idé. Jag sa att jag har mått skit dåligt sen sist och jag vet inte om jag har ork o träffa honom...för det skulle bara leda till att jag mådde dåligt igen. Han sa att han självklart förstod men om jag ångrade mig så fick jag mer än gärna ringa nästa gång jag åkte upp till hans stad...han sa att han saknar mig..

Bajs...bajs bajs bajs BAJS!!

Det jag egentligen svär kan jag inte skriva här inne...dom kanske stänger av mig så jag drar världens längsta suck...





Kommentarer
Postat av: Thomas

Stolthet, Tallica!!

Det är supertrist, men han har valt bort dig. Dags för honom att ta konsekvenserna av det. Visa honom att han inte både kan äta kakan och ha den kvar.....

Jag tror det är bättre att bita i det sura äpplet nu och avbryta allt. Ett tag iallafall.

Så får han fundera på hur mycket han saknar dig....



Jag försökte göra som du en gång, hålla kontakten. Det var ett dåligt val. Hade jag varit stoltare och lämnat allt, hade mitt liv sett annorlunda ut. Kanske inte bättre, men annorlunda...



Ett riktigt gott nytt år Tallica!!!

Önskar dig allt gott inför 2010. Att det blir ett toppenår :-)

2010-01-01 @ 14:45:49
Postat av: EMMELIST

tack :D häftig blogg du hade :D

2010-01-01 @ 15:42:51
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: EMMELIST

hade du en bra nyår?

2010-01-01 @ 16:23:28
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Fröken Kaos

JAG SKA LETA PÅ DET DÄR KARLHELVETET OCH SPARKA UPP HANS PUNGKULOR I HALSEN PÅ HONOM!!! Älskar dig gumman!

2010-01-01 @ 19:17:22
Postat av: tallica

HAHAHAHAHAHAHAHA!

2010-01-01 @ 20:28:09
Postat av: efffy

mm håller med thomas, jag har också varit med om samma tidigare. allting slutar inte som man vill ändå.

2010-01-02 @ 21:33:36
URL: http://effy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0