Hårborttagning med Laser

Är det någon som har gjort det förut? För kanske tre år sen så gjorde jag en behandling. Meningen var att jag skulle göra ungefär 4 behandlingar. Efter det skulle jag vara hårfri för alltid! Men jag var så himla dålig på att spara pengar så det blev bara e behandling. Men den enda behandlingen gav resultat.

Nu när jag har börjat jobba så ska jag fortsätta tänkte jag. Det är ganska dyra behandlingar men det är verkligen värt det! Tänk er att aldrig behöva raka vildrosen eller benen igen!! Underbart tycker jag! Idag bokade jag tid för behandling nr 2 eftersom jag redan gjorde min första för tre år sen. 15 februari lär jag ligga där med bena upp i vädret och kvida men ack så len och fin man blir sen :) !!!

Nej det är inte jag på bilden men här är lite resultat iallafall! Stackars människa....värsta mattan!




Bildkälla



Bildkälla


Kommentarer
Postat av: lilla livet

SVAR: jag försöker ta igen 1 års träning på 1 vecka .. gick inge bra för min del när jag tränat mig handikapp istället..



SEEES PÅ FEREEDAAAG MISS TALLICA..



PS. glöm inte muppen hon är lite vilsen numera ;)

2010-01-26 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0