Hur många gånger orkar man?

"Fan!!!! Jag skrev just en sån bra kommentar, så försvann den bara???
I vilket fall - du är en toppenpingla!! Smart, rolig och snygg! Såklart du kommer att få en toppenvår. Gråt och var ledsen i februari, det är ju ändå en skitmånad. Och kort.
Sen är det mars, när allt börjar igen :-) En toppenvår. Ditt nya liv!!" 
- Thomas

Så här skriver en av läsarna. Jag måste säga att jag blir glad och varm varje gång jag läser något sånt här men jag kan inte låta bli och undra en sak. Det känns som att allt jag gör är att börja om på nytt hela tiden. Efter varje smäll så ska man plocka ihop sig själv och börja om på nytt...så småningom iallafall. Men frågan är:

Hur många gånger orkar man börja om på nytt?

När börjar det kännas att nu får det fan va nog...jag orkar inte en gång till! Var gör man när man känner så? För så känner jag nu. Och så känner jag väldigt ofta.

Jag går ut och tar en promenad nu!




Kommentarer
Postat av: Thomas

Det glädjer mig att du blir glad och varm! Win-win liksom´, du blir glad och det gör mig glad :-)



Själv brukar jag dela in mitt liv i fyra eller fem olika liv. Med rejäla avbrott och omstarter. Och det är först nu som jag känner mig trygg i att börja om igen, om mitt nuvarande liv skulle smyga sig.

Om du ser tillbaka, hur har det varit? Blev ditt liv bättre när du bröt upp med din sambo? Och efter vakten, när du åkte till Italien?

Du kommer att orka, du kommer att hitta glädjen och kraften. Lita på mig :-)

2010-01-21 @ 22:52:42
Postat av: Lasse

Promenader är bra man rensar hjärnan ch kommer tillbaka med rosiga kinder. Fin bild förresten!!

2010-01-22 @ 07:30:36
Postat av: Z A N D R A :)

Allt bra idag? :)

2010-01-22 @ 10:19:30
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: tallica

Thomas: va skönt det måste vara att man är i ett skede i livet då allt känns tryggt och stabilt! bättre vet jag inte om det har blivit, är för deppig för att ta reda på det men annorlunda är det!



Lasse: ja jag verkligen tömmermin skalle på mina promenader hehe. Danke!



Zandra: det är fredag så det är finemang :)!! sj da?

2010-01-22 @ 10:31:08
Postat av: Arvid

Betyder fredag även att du kommer hem till oss där du hör hemma ??

2010-01-22 @ 12:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0