i bilen..

Jag spenderar ganska mycket tid i min bil. Jag kör ju i ungefär 50min till jobbet och 50min hem varje dag. Så nästan två timmar per dag sitter jag i min söta lilla Cleo....hon heter så min bil. Ibland lyssnar jag på radio. Ibland lyssnar jag på min musik. Ibland pruttar jag och blir så chockad av den underbara doften att jag nästan krockar. Och ibland så tar jag en cigg när jag fastnar i trafiken för länge.

Men vet ni vad jag oftast gör?? Jag blir arg och svär som en sjörövare!!! Dom där jävla idioterna på vägen vet inte hur man kör. Dom tar ingen hänsyn alls till alla trafikregler eller att dom kanske riskerar någon annans liv genom att köra som en efterbliven jävla åsna! Ibland har jag blivit så pass arg att jag till och med pekat fuck u samtidigt som jag har skrikit FUUUUUUUUUUUUCKKKKKKK UUUUUU din mamma k*ullare!!!!!

Inte särskilt lady like jag vet. Men sen så har jag aldrig heller påstått att jag är en dam. Nej som min vän Muppen brukar säga:

"tallica...du dricker och svär som en sjöman!"



Vad ska man annars göra i en bil??


Kommentarer
Postat av: Lasse

Tuffing!!

2010-01-19 @ 12:12:28
Postat av: tallica

U KNOW IT!!

2010-01-19 @ 19:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0